27.10.2011

Tiden springer iväg och jag hinner inte med. Vi är redan i slutet av oktober och 2011 går sakta mot sitt slut. Men jag ska inte riktigt gå händelserna så långt i förväg utan jag har ju faktiskt rätt mycket kvar av det här året. Jag har ju t.ex. inte åkt till USA än. Det är bara 8 dagar kvar vilket känns helt jävla underbart. Jag spricker snart av längtan att få träffa Cornelia och vara en trio igen :)
Och när man är som allra mest deppad över att man kommit tillbaka till Sverige den 18 november kan jag ändå se fram emot att träffa alla fina människor här hemma och fira min födelsedag. Fyller ju faktiskt jämnt (typ massa månader senare än alla andra, men ändå) och det innebär: släkt, vänner, tårta, presenter och partaj.

Det enda som saknas för att det här ska bli ett grymt avslut på 2011 är en lägenhet. Ge mig en sån och jag kommer vara så jäkla lycklig!  



/ J. - When you smile I'm reaching for oxygen .


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

äääntligen. <3

2011-10-28 @ 06:06:42
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0