25.01.2011

Just nu är klockan 00:31 och jag är dödstrött. Ändå sitter jag envist här vid datorn, trött men glad. För idag har varit en sån där dag som man lever länge på och som jag har längtat efter.
För bara en liten stund sen åkte mina två allra bästa vänner härifrån efter en utav våra klassiska kvällar. En dålig film, marängswiss, toppat med lite skitsnack och asgarv -kvalitétstid. Vi umgås väldigt ofta i veckorna och pratar med varandra nästan varje dag, men det är nått annorlunda med dom här kvällarna, dom är speciella. Vi är speciella!








/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

ahwee! något speciellt. shitans så bra ni är bäston! <3 :)

2011-01-25 @ 11:15:22
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

wow. vilken känsla. saknar er mina fina sockertoppar. längtar efter en riktig triokram med mina absoluta favoriter. snart fem månader sen nu. <3

2011-09-09 @ 05:56:24
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0