15.04.2011

Nu är det bara 2 dagar kvar tills hon åker. Två, 2, two, zwei, dos, kaksi!!  Jag kan fortfarande inte riktigt ta in att hon ska åka iväg och inte komma hem på ett helt år. Det kommer troligtvis slå mig som en stekpanna rakt i nyllet på måndag när jag vaknar och inser att hon inte längre är på svensk mark. 
Jag såg nedräkningen på hennes blogg förut och jag fick gnugga mig i ögonen, inte en, utan typ 4 gånger innan jag förstod att jag läst rätt, "2 dagar, 3 timmar, 11 minuter och 44 sekunder" stod det. Det är galet vad tiden går fort när man inte vill det!
Du kommer få det så himla bra, ett års äventyr i det stora landet over there lär bli oförglömligt. HA SÅ JÄKLA ASKUL :D Jag unnar dig verkligen allt! du är värd varenda sekund. Men du ska veta att jag kommer sakna dig något enormt här hemma. Det kommer bli tomt, för ingen är som du. Det ända jag kan säga är: tack gode gud för teknologin! Annars hade jag nog inte överlevt.

Jag vet att jag till en början hade en neggo inställning till ett USA-besök men jag har ångrat mig tusen gånger om, jag vill sååå gärna komma och hälsa på i Bethesda.
If you'll have me, vill säga? :)

  



/ J. - Cornelia, you're the world's greatest

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

Love you snigging, och oj vad jag kommer sakna dig! <3

I would LOVE to have you over! glad över att du äntligen ångrat dig :P tsss. puss på min bästa.

2011-04-16 @ 01:00:59
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

saknar dig min PLUTT <3

2011-05-07 @ 05:06:40
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0