06.04.2011

ONT I MAGEN

Idag är en sån där dag när magen värker konstant, jag är nervös och instabil. Tårarna kan komma när som helst lika väl som ett asgarv kan.

Det är bara 11 dagar kvar tills min bäver åker. Jag säger hej till spearationsångesten och kommer nog snart ge henne ett brutet revben av alla kramar som hon kommer få!
• Jag tappar bort viktiga saker och jag får mer eller mindre vända uppochner på hela huset innan jag äntligen hittar det jag letade efter. Paniken var ett fakrum. 
• Det är mycket som händer på jobbet just nu, nya arbetskamrater och nya rutiner. Allt är lite pirrigt innan man kommer in i tänk:et och lär sig hur det ska vara. 
Jag ska äntligen få njuta av lite skönsång live ikväll, av speciellt 1 duktig sångare. åh jag längtar lite.... eller mycket! Därav ont i magen, men den här gången på ett bra sätt :)



/ J. - Save tonight


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

ÅÅÅÅÅÅÅH plutttttttii!

snälla bryt inte mina ben, men krama mig gärna, för jag måste fylla på med sparriskramar så att jag klarar mig i ett år :) LÖÖÖV

tack för ikväll också, fint som vanligt! PUSSSS

2011-04-06 @ 23:18:21
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: lisacorneliaa

Hej! Allt bra? Kram :)

2011-04-07 @ 14:38:21
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0