E.H

Nytändning!
Det var väldigt länge sen jag Lyssnade (med stort L) på Hassle. Visst, jag spelar ju någon av hans låtar dagligen men jag lyssnar inte alls på samma sätt som jag gjorde förut! Då var jag helt fanatisk och det kan jag väl inte påstå att jag varit den senaste tiden. MEN, here it comes.... jag har blivit heeeelt och totalt uppslukad av hans musik igen. Han har kommit med massa nya låtar och nu kan jag inte få nog. jag är back on track and it feel's great :)


7 maj 2009, oförglömligt!



/ J. - I pray that just this once, I will get exactly what I want.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

värtvärt åååå så vääääääääääärt med en liten blogg. och hassle himself är också rätt värd! :D ses ikväll kalaspinglan! :D PUSS <3

2010-11-06 @ 15:52:48
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0