20101122

Jag och min fina vän Cornelia tog en sån där välbehövlig fika idag. Älskar att sitta på ett mysigt café någonstans i vintermörkret och strunta i allt vad klockan heter och bara prata skit. Eller skit och skit... det blev faktiskt även lite mer allvarliga samtalsämnen också som: framtiden. Vad gör jag då? var bor jag? med vem? var jobbar jag? osvosv. Och mitt i allt allvar kommer det ibland när hjärnhalvorna inte riktigt får kontakt som de ska, en liten groda. "Jag kanske bor i umeå och är honomsexuell liksom, man vet aldrig" haha. Sånna här dagar gillar jag. Fler lediga dagar som spenderas med bra människor, tack
Och av veckans schema att döma så blir massor med sånt. - underbart!



/J. - All I need is you.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

åh vilken fin dag det blev! du är bra, bra du. LÖÖÖV <3

gillar dina grodor med föresten! coooling där! PÖSS

2010-11-23 @ 00:41:24
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

väldigt behövligt att kontra! :)

2010-11-27 @ 23:11:48
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0