Torsdag

Johanna slår på stooort, hon bloggar två dagar i rad! är ni förvånade eller är ni förvånade? ja, jag med faktiskt.

Idag är det redan torsdag och just nu sitter jag här vid datorn med en kopp te och en lussebulle.  "- Lussebulle i mars?" tänker ni. men javisst, vi hade några kvar i frysen som familjen just fikade upp. mycket gott faktiskt trots fel månad.

Dagen idag har varit väldigt slapp. Jag hade sovmorgon till 10.40 så jag gled in på skolan runt lunchtid och då begav sig jag och tjejorna till Steve's för att få i oss lite lunch. Massa trevligt och maten var som vanligt mumma, MEN vi blev något panikslagna/äcklade när vi såg att personalen inte hade handskar på sig när de lade upp maten med händerna! vad är det för nått? det var inte frääscht alls. skärpning steves, det är riktigt äckligt! får jag magsjuka eller nån annan dum sjukdom ligger det på erat samvete. bara så ni vet. haha
Annars flöt dagen på bra och PA-gruppen fick en liten nytändning efter handledarsamtal. gött!

Kvällen kommer jag spendera framför denna dumburk då jag måste skriva på fördjupningsarbetet i Historia. Missade träningen av den anledningen och det känns verkligen piss. But a man's gotta do what a man's gotta do, right?! eller woman kanske, men ni fattar.
Åter till arbete. RAUS




/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

FÖRVÅNAD!!!!!!!! :O men du är så DUTTI!!! :) och tack för att du skrev utan att jag bad dig ;) <3 puss

2010-03-05 @ 17:34:15
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0