Melodifestivalen

Melodifiestvalen är slut, och jag sörjer inte men tycker samtidigt inte att det är skönt och slippa det. Melodifestivalen är något som man liksom bara måste se! trots att ca hälften av bidragen är katastrofalt dåliga så är det ändå tradition på nått vis. Det är nästan ens skyldighet som svensk att sitta 6 lördagar om året och lyssna på dålig schlager och nya popdängor. Och vem är jag om jag inte följer dessa oskrivna regler? så ja, jag har kollat, och igår var det final. Resultatet som Sverige röstade fram var helt okej. Låten är Grym med stort G, men inte i eurovision song contest, och Anna är alldeles för liten känns det som. Men vi får väl se vad europa säger, hon kanske skräller! Tyckte annars att Salem al Fakir eller Ola kunde vunnit, de klarar sig där ute.

Jag har i denna melodifestival-snurra fått en liten hangup på Jessica Anderssons låt "I did it for love". Den är så grymt fin och trallvänligt. JAG GILLAR.




/ J. - baby baby pleassssssse, it's hurting me so .


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

BABY BABY PLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASE!!!! =D <3

2010-03-14 @ 18:33:33
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

plutt, <3

2010-03-20 @ 13:29:09
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: sharon

heey

just nu har jag en frågestund så

om du har lust så ställ gärna en fråga:D

2010-03-23 @ 17:20:03
URL: http://habesh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0