100

HUNDRAA! det är exakt hundra dagar kvar till studenten och pirret i magen börjar sakt men säkert att infinna sig. Imorgon går vi från tvresiffrigt till tvåsiffrigt. gaah, jag längtar sönder :) man börjar se ljuset i tunneln på dessa 13 år i skolan. Nu är det äntligen snart sluuut och det känns underbart uinderbart.
Men innan jag får stå i aulan och skrika tills jag inte längre har nån röst måste jag kämpa det sista i skolan med inlämningar och prov. Min motivation ligger i botten men jag ska fan klara det här! jag ska kämpa tills jag-vet-inte-vad för jag SKA ha godkänt i alla ämnen när jag lämnar Birgitta. jag bara ska det. finns inga alternativ. så kämpa nu Johanna för fan! KÄMPAAA




/J. - this is a bump in the road. don't give up, you will make it .

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

RÄTT INSTÄLLNING BRUDEN!!!! =D dock är det 99 dagar kvar enligt min nedräkning på bloggen, som ingen annan än jag tycks se :) <3 puss

2010-03-03 @ 20:42:24
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0