Livin' the dream

Jag lever livet just nu! :)
Jag jobbar visserligen rätt mycket men så länge jag får göra roliga saker mellan arbetspassen och så länge jag slipper alla skolarbeten är jag nöjd.

I torsdags såg jag Lars Winnerbäck på Stångebro med Julia och Anna och det var riktigt grymt :) Lars har länge varit min "gud" men jag tappar liksom bort musiken ibland och det tar ett bra tag innan jag hittar tillbaka. Men nu är jag tillbaka och det är alltid lika kul. Konserten var som vanligt magisk och det känns speciellt när han står på hemmaplan och pratar om saker som man känner igen. Tror det kan vara en av anledningarna till varför jag fastnat så mycket för just honom. I like! Melissa Horn som var förband var också grym och jag är lite sådär lagom nykär i henne. Gå på konsert med bara Melissa Horns musik nån gång? ja tack!

Idag/ikväll blir det mat och bio med min allra bästa bäver. Vi ska se Eclipse och jag hoppas verkligen att den är bra. Har hört lite olika recentioner och de skiljer sig verkligen från varandra så jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Håller tummarna för det bästa, och att det inte blir för mycket "flyga-i-luften-scener" och "massa-overkliga-monster-karaktärer" för då blir jag besviken. Men jag får ju i alla fall umgås med min kära vän och det är ju faktiskt huvudsaken :)






/ J. - Jag måste ha träffat din frekvens.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

SPARRIS! gårdagen var goodi goood, att filmen var bra var dessutom en härlig bonus. Puss på dig bästa! <3

2010-07-11 @ 16:47:13
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0