Jag är pank

Jag behöver pengar!
Jag åker till Magaluf om ungefär en månad och jag har nästan ingenting att ha på min där nere, där det förhoppningsvis kommer vara vaarmt. Jag har ingen bikini, inga bra shorts, inga linnen... INGENTING. Därför skulle jag behöva shoppa lite innan jag åker men som ni kanske förstod av rubriken så har jag inga pengar. Stackars lilla mig. Till råga på allt har jag gått och efter kärat ner mig i en speciell "kasse/väska" som jag vil haaaaa, och då ryker ytterligare 100 kr.
- fan jag är pank!



/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

stackars lilla hojj, får bli o ta nåra extrapass kankse? ;) PÖSS

2010-07-14 @ 19:05:32
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0