Exhausted

Jag jobbar dag som natt, varje dag känns det som. Jag vet att det inte stämmer men det är inte långt ifrån. Jag jobbar över heltid och jag lever, äter och andas jobbet. På 13 dagar jobbar jag 16 arbetspass och jag har en dags ledighet. Jag börjar känna att jag behöver vara mer leeedig och göra lite annat. Jag t.o.m drömmer om jobbet, och då har det gått lite långt.
Om det inte syns på lönespecen sen att jag jobbat som ett as, blir jag deprimerad på riktigt. jag behöver kliiiiirr i kassan till magaluf :) 



/ J. - hard work work 


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

vi sliter, SLITER sa jag, med det är värt. jag är ledig i helgen, skönt, skönare SKÖNAST! =D niiiiiiiiice design föresten! <3 Pusss på bästa!

2010-07-23 @ 18:43:48
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0