US

Min första vecka på praktiken har börjat och jag har än så länge bara jobbat 3 pass, men jag trivs än så länge jättebra på avdelningen och personalen har varit grym! speciellt min handledare, "tjing tjong så länge, ring om det är nått" och "upp och hoppa gummisnodd" är bara 2 av hennes roliga uttryck men det lär väl komma flera ju längre tiden går. jag gillart :)
Det ända negativa är att det just nu inte händer så mycket på avdelningen. De är relativt få patienter inlagda så arbetssysslorna blir inte lika många som i vanliga fall, men förhoppningsvis sätter det lite fart snart. Då blir det toppen!




/ J. - mamma fyllde år igår. grattis i efterskott <3

Kommentarer
Postat av: elli

Kul att du trivs. Vilken avdelning är du på?

2010-01-16 @ 15:36:48
Postat av: Johanna

Jag är på neuro-rehab :)

2010-01-17 @ 21:11:33
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Postat av: W E N D E L A

FRÅGESTUND i bloggen! :) Fråga gärna något, den som ställer bästa frågan får en länkning ;)

2010-01-19 @ 00:22:16
URL: http://wendelalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0