Världens sämsta dag

Dålig uppdatering här på sista tiden, jag vet. Men jag har haft fullt upp med praktiken på US, skolarbeten och annat runtomkring så jag har liksom inte hunnit. Men nu är praktiken tyvärr slut och skola drar igång igen imorgon så det blir kanske lite mer tid till bloggning, vem vet?

Just nu önskar jag bara att jag verkligen hade börjat med mina skolarbeten i tid. MEN eftersom jag är efterbliven har jag självklart inte gjort detta, så nu sitter jag i skiten som vanligt kvällen innan. Jag är så jävla nöjd med mig själv! BLÄ




/ J. - Someday?

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

återigen! du och jag kan vara lite efterblivna tillsammans! GLAD alla hjärtans dag nu Hojjis! <3

2010-02-14 @ 21:26:23
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0