Tillägnas min vän Cornelia Anna Gun Eriksson

Jag får påtryckningar från min vän Cornelia att min blogg inte uppdateras tillräckligt ofta och hon har en poäng. Det blir inte så många inlägg men det beror på min hjärna som för tillfället kan liknas med en ööööken! så... där har ni svaret till varför jag inte uppdaterar så bra.

Annars då? jo, skolan tar lov en vecka men inte jag inte. Jag ska sitta från kl 5.00 till 23.59 varje dag och plugga järnet om jag ska lyckas få in alla arbeten i tid. Känns lite som ett mission impossible, men vi får se hur det blir. Resterande 5 timmar på varje dygn ska jag göra det som jag älskar mest: SOOVA.  

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Min hjärna är som sagt en ööken och att detta inlägg ens skapades kommer föralltid att bli ett mysterium :)
SIMMA LUGNT!




/ J. - For you I know I'd even try to turn the tide


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

YOU ARE THE BEST MY FRIEND! äntligen fick jag roa mig i ett par minuter med några intryck från ditt liv, haha! NÖRD xD PÖSS!

2010-02-22 @ 00:28:17
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

nu dör jag lite! så KUL! :)<3

2010-02-22 @ 00:29:01
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0