29.12.2010

För att säga som lasse "trött på inget, trött på allt". Jag vill inte jobba mer nu, vill inte få mer obefogad skit, vill inte gå upp tidigt, vill inte komma hem sent, vill inte! Känns som om jag jobbat dygnet runt de senaste veckorna så nu vill jag bara vara LEDIG! Har en delad tur imorgon som väntar, men sen ska jag ta en välfötjänad tredagarsledighet. Jag ska glömma allt som har med jobbet att göra och bara roa mig och ta det jävligt lugnt. I can't wait.
På fredag är det självaste nyårsafton och jag är taggad. Middag och sen nyårsfest står på schemat, och det är precis vad jag behöver. Perfekt!



/ J. - Life has a funny way of helping you out when you think everything's gone wrong 
       and everything blows up in your face.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

lite halvt chockskadad. ETT INLÄGG!? bra vännen, och du är värd att vara ledig så in iiiii! på fredag kööööör vi :D <3 pösss

2010-12-30 @ 00:07:36
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0