Oskar Linnros

Igårkväll var KEEP IT LOUD! i Linköping och hela stan var fylld med folk som skulle dit. Alla var där av en anleding: de skulle se på Oskar Linnros. Jag, Anna och Linnéa stod där i publiken bland 98562371 miljarder människor som puttades och bråkade och var allmänt jobbiga, för att enbart få höra 3 låtar med Oskar. (Som förövrigt var mer än 20 minuter försenad upp på scenen, inte okej!). Men när det väl drog igång var han grym. "Ack sundbyberg", "från och med du" och "genom eld" gjorde att jag dansade lite på moln ett tag och jag var riktigt nöjd, trots värmen och de jobbiga fjortisarna som stod bredvid oss. Man kan kalla det en lyckad kväll! 

  




/ J.  - jag var din soldat, så ung och så lojal. Förortsbarn, vi blir aldrig som dom från stan .

Kommentarer
Postat av: Hope

FUSK!! vil lätt se honom

2010-09-15 @ 13:45:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/hope
Postat av: Cornelia.

låter jättehärligt och så, men nu måste du uppdatera här bruden, detdär var lääänge sen! mycket har faktiskt hänt sen den 15:e augusti? :) <3 haha, PÖSS

2010-09-24 @ 11:10:56
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0