Blä blä blä

två inlägg på två dagar! är jag bäst eller är jag bäst?

Dagen har varit helt okej, sovmorgon till 9.30 och sen bara 3 lektioner. alltså inte mkt att klaga på och det gick fort och smärtfritt ;) men sen har det bara gått utför...
kom hem runt 3 och började direkt att hosta, hosta, bli täppt och hosta lite till. Det var som om min kropp var inställd på att "så fort johanna går innanför dörren ska hon få lida".

jag har hostat som en galning konstant sedan kl 3 och det vill inte sluta!!!! det kittlar och kittlar och jag blir snart galen på det här. jag orkare inte hosta mer och orkar inte knapra fler tabletter som inte vill fungera. bläääääää. GÖR MIG FRISK?

nej, nu ska ja duscha, läsa bok och sova bort den här skiteftermiddagen. Godnatt



/ J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0