Pluspoäng

Idag har varit en riktigt göra-bra-och-behövliga-saker-dag! Jag gick upp rätt så sent men har hunnit med mycket ändå. Annars brukar det vara helt tvärtom för mig då jag blir jätteseg och trött när jag går upp för sent. men inte idag! Idag tog jag tag i saker.

  • Jag fick äntligen tummen ur.. och lade upp alla fusknollnings- och nollningsbilder på facebook som jag så länge sagt att jag skulle göra. Och att tagga alla bilder och skriva text till, tar sin lilla tid ska ni veta. men nu ligger de där på facebook och är helt öppen för allmänheten att kolla på och kommentera, så gör det!
  • Jag har hjälpt pappa att skriva 150 adresser på kuvert som han skulle skicka via innebandyn. skrivkramp skrivkramp är två ord som sammanfattar väldigt bra. Men det var faktiskt riktigt mysigt att sitta där med pappa och skriva adresser och småprata och sedan ha ett grymt bra teamwork. min pappa är bra!
  • Sen har jag även klippt gräset. det var jobbgt som fään men nu är det äntligen gjort och nästa gång det är dags för klippning så äre jockes tur! åh så skönt.
  • och inte nog med alla de saker jag gjort, jag har Övningskört också. Till stan och tillbaka och jag har nu kört på tornbyområdet och i alla dessa rondeller. handsvettig, med hjärtklappning och panikslagen tog jag mig igenom det utan större problem och nästa gång jag sitter i en bil på tornbyområdet är på körlektionen på onsdag! gaaaah panik! ångest! hjääälp! är riktigt nervös men jag antar att bilskolan vet vad dom gör så jag kommer nog komma därifrån utan för många skrubbsår.

Nu ska ännu en sak bockas av på min söndags-lista. Jag ska läsa i svenskaboken, Mina drömmars stad, så att jag kan komma ikapp klassen och kunna prestera bra på lektionen på onsdag. ojoj vad jag är duktig! Nej, nu åker mjukisbyxorna på och kuddarna läggs bekvämt i soffan för här skare' läsas.


/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

"handsvettig, med hjärtklappning och panikslagen", hahaha det är bra hojjen. FÖRUTOM det så gick det ju fint :) ungefär samma känsla på brandlarmet i skolan idag kan jag tänka mig? ;) PÖSS

2009-09-07 @ 16:29:22
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 15:28:57
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0