Pluggeliplugg

Rubriken har inget med texten att göra, trots att den borde det egentligen. Det har blivit alldeles för lite plugg för mig den här helgen. Med 2 prov på tisdag, en bok som ska vara utläst tills onsdag och en stoor historialäxa tills onsdag har jag inte råd att slöa bort en hel helg. men det har jag gjort! "/ Den har varit hur sjuuukt skönt som helst, men nu på söndagskvällen kl 18.05 känns det inte lika bra längre eftersom jag måste ta igen allt ikväll. vilken jag verkligen inte kommer hinna. duktigt johanna! bra jobbat. 

Men som sagt, helgen var varit så värd! jag har inte gjort nått speciellt och bara haft det kul :) jag har varit en sväng i Sjögestad för Idol, marängswiss special och film, jag har klippt gräset, jag har tagit en fika på stan med R&B, och sedan åkt vidare till R för M.I.G, päronsoda och godis, jag har övningskört till malmslätt för att kolla på fotboll och jag har bara varit slö helt enkelt. hur skönt som helst =D  
Men nu måste jag ta tag i det här igen. ikväll blir det att plugga Internationella Relationer tills jag stupar.
wish me good luck?!



/ J.

Kommentarer
Postat av: Bollen

MUmma!!! tack hojjen !

2009-10-07 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0