Kärleksförklaring

Jag har gått och blivit kär! eller blivit och blivit.... jag har varit det ett tag nu men har inte skrivit om det här på bloggen, bara gett er små ledtrådar. Men nu är det kanske dags för en confession? nyfiken? here it goes..
Jag har blivit kär i en viss låt. Feels like the first time heter den och är en galet bra låt som jag helt enkelt inte kan få nog av. Jag vet inte ens vart jag ska börja beskriva den. Atristen är Erik Hassle som tillsammans med 3 andra har skrivit låten. Låten är helt av sin egen sort och jag kan faktiskt inte komma på en någon annan låt som den liknar. Är det ett bra betyg eller är det ett bra betyg? :) Hassle har verkligen hittat sitt eget sound och texten berättar verkligen något. inget blajj om allt och inget, utan en riktig text med känsla som man lätt fastnar för. Låten handlar som så många andra, om kärlek men sticker ändå ut ur mängden på nått sätt. Kan inte sätta ord på hur, men den gör bara det helt enkelt.
Ett exempel på detta är andra raden i andra versen: "did you know girl just how bad my toes curl when the end of our fingers connect". Dom orden gör mig helt knäsvag och jag kan inte sluta le när jag hör dom. Den raden är utan tvekan en utav dom bästa textremsor jag någonsin hört! så sjukt j--la ASBRA!

Lyssna själv här nedan! jag kan sätta 500 kr på att du kommer tycka om den :) 
jag presenterar the one and only Erik Hassle med Feels like the first time.
enjoy!



Anledningen till att denna kärleksförklaringen kom just idag är att jag är med i en tävling på http://erikhassle.com/tavling/tavling.html
och självklart hoppas jag på den bästa möjliga vinsten. för vem vill inte ha Hassle i sitt vardagsrum? ni kan ju md tävla? :) eller nej förresten gör inte det, för då blir mina chanser att vinna mindre. haha



/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0