Host

okej, dags för uppdatering igen kanske?
jag börjar bli sämre och sämre på det här med att blogga. det är kul när man väl tar sig tiden men jag orkar aldrig ta tag i det. skärping skärpning.
så, vad har hänt sen sist?
det har blivit mycket skola och nollning som tagit upp tiden. Senast i fredags var det nollning och det var grymt kul :) känns som om 3SB lärt känna nollarna mkt bättre och blivit mer kompisar med dom och det är ju toppen. mkt härligt.
dock fick jag en rejäl förkylning från den kvällen så nu sitter jag här hemma med nässpray, lypsyl, näsdukar och idominsalva i högsta hugg för att kurera mig så gott det går tills nästa fredag. haha

tråkigt att jag missar träning idag, match imorgon, träning på torsdag och match på söndag bara "/  jag lyckas alltid att pricka in mina sjukperioder så jävla bra. (läs med ironi!!!!!) men det finns inte så mkt att göra åt saken än att vänta ut detta hemska virus som nuförtiden är på besök allt för ofta. blääääää

ja, det får räcka med uppdatering. vet inte vad jag ska skriva och jag har långt ifrån pluggat klart. så hej svej.



/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornessa

på tiden med en blogg tkr jag, o krya på dig :)

2009-09-02 @ 19:10:29
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0