090909

Okej, det är den 9 september 2009 idag. massor med nior vilket borde göra den här dagen till min turdag eftersom 9 är mitt turnr. men har dagen varit så bra som den borde?
ja! det har den faktiskt. trots att jag fick gå upp galet tidigt imorse och trots de ogjorda läxorna som jag hade lite ångest över så var dagen bra. Började med körlektion och jisses pommes vad nervös jag var! hade ont i magen hela bussresan in till stan och precis när jag stod utanför skolan gjorde den verkligen ont. men såfort jag fick träffa min körskolelärare blev det snabbt mycket bättre. Lektionen gick jättebra och nu känns det riktigt bra och som om jag är igång på riktigt. pappa kanske har rätt när han säger att jag har körtkort innan nyår? nja vi får se, jag är fortfarande skeptisk. men jag ska göra mitt bästa.
Annars har dagen flytit på bra. hade inte så många lektioner och de vi hade var inte särsklit ansträngande. Vi slutade sedan 13.40 och jag och Cornelia tog en minisväng på stan. Byxor inhandlades och sedan var det sags för bussresa hem. och ända sen jag har kommit hem har jag inte gjort NÅNTING. jag har latat mig, sovit i soffan, stekt pannkakor och suttit vid datorn. det här som var min pluggdag? vad hände med den? jo, jag spolade ner den i toaletten för jag orkade inte! det får helt enkelt bli en annan dag. idag unnade jag mig en bara-göra-saker-jag-har-lust-med-dag.

och nu? nu kollar jag på idol och mår som en drottning med en bit äpplekaka och vaniljsås framför mig. dock lite kissnödig men det botar jag i pausen. haha. nu blir idol för hela slanten. hejs

/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

haha,

tack för hjälpen med byxinhandlandet ;) <3

2009-09-11 @ 21:35:15
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D !

2009-09-11 @ 23:33:57
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0