Veckan

Det har varit en riktigt bra vecka och helg. Men jag orkar verkligen inte skriva ner allt i en jättelång text så ni får hela innehållet i min vecka i ett väldigt litet och väldigt uppstoplat format. det får ni helt enkelt leva med.

I veckan har jag:
Jag har gått i skolan
Jag har haft gymnastik
Jag har haft körlektion
Jag har varit på studieresa i Stockholm 
Jag har nördat idol
Jag har sovit mer än vad jag borde
Jag har nördat dator
Jag har varit ensam hemma med bror hela helgen så det har varit lungt och skönt här hemma
Jag har bakat
Jag har städat
Jag har umgåtts med Cornelia & Anna över en liten middag med god mat och efterrätt i kopiösa mängder
Jag har övningskört
Jag har kollat på film
Jag har tränat







/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

gött du, härlig vecka, + att jag gillar att det äntligen kom ett litet inlägg ;) <3

2009-10-11 @ 22:09:29
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0