Onsdag

Sjuklingen är inte längre en sjukling. Det ända spåret som finns kvar är förkylningen men den går att leva med, så mitt höstlov blev inte helt förstört.
Igår kunde jag te.x tack vare tillfrisknandet träffa R&B för en fika på steves och prata massa strunt! riktigt riktigt värt. som vanligt.  
Jag kunde även tack vare tillfrisknandet skriva på min inlämningsuppgift i Sjukvård. Vilket jag inte alls blev lika glad över och som inte alls var lika roligt. Därför har jag intalat mig själv att jag börjar få feber igen och massa andra lögner bara för att jag ska slippa. DET ÄR INTE BRA, men jag orkar verkligen inte ta tag i skiten. jag är så oinspirerad till att plugga just nu! blä

Tillfrisknandet gjorde också att jag kunde följa med min allra bästa och sötaste bäbis till vetrinären. Vaccination stod på schemat och Zigge var inte alls glad. Heeela bilresan dit bestod av mjau-sång, även i väntrummet fick vi höra en liten trudelutt av hans sång och hela buren skakde av hans dans (inte alls av hans rädsla... nej nej, absolut inte) och slutshowen framfördes under bilresan hem. Jag tror han har en given plats på broadway om han skulle vilja byta yrke från musjägare till musikalartist. haha
Men han var iaf jätteduktigt. Han fick sin lilla spruta och när vi kom hem belönades han med godis :)
Han fick även beröm av vertrinären som sa att Zigge var en vääldigt fin katt för att vara bondkatt. och det är ju alltid kul. 






/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0