Noll insperation

Jag försöker. jag gör verkligen det! jag försöker desperat att hitta lusten att sätta mig ner med min historiabok och plugga in en massa fakta inför provet imorgon. Men lusten finns inte, inte ens nånstans där långt långt bort. Den är putts veck och det gör mig verkligen förbannad. jag VILL ha ett G på provet imorgon. jag tycker t.o.m att ämnet är ganska intressant och om jag bara kunde sätta mig ner och verkligen plugga så skulle det inte vara några problem med det där G:et.
Men såfort jag tittar på boken får jag en känsla i hela kroppen som skriker "nej nej nej". Allt min kropp vill är att göra nånting annat och bara glömma bort provet. Vadsomhelst, bara jag slipper boken.
Har nog aldrig känt en sån här olust att plugga innan. Jag vet inte vad som hänt med mig men nu har jag nog snart nått min gräns. jag pallar inte mer. ORKAR INTE PLUGGA MER PÅ LÄÄÄÄNGE. ge mig studenten, lov och ett jobb är allt jag vill just nu. blääää

gaah, så nu sitter jag här och skriver på en jätteointressant blogg som ingen kommer läsa och samtidigt lyssnar jag på Melissa Horns nya platta. Har inte hört så många låtar än med det lilla jag har hört gillar jag. Inget slår ju gamla skivan men jag får la ge den här en chans så kanske dessa låtar också etsar sig fast. ja, vi kör på det.

nu blir det historiaboken igen? fy fan.



/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

mohahah, jag läser :)

och mitt huvud är sprängfyllt, nu får det gå som det vill, eller nått? :)

2009-10-15 @ 21:18:44
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0