Kryptiskt var ordet

Det är något som inte stämmer,
det känns i atmosfären och jag gillar det inte.
Jag kan inte sätta fingret på problemet, jag vet bara att det finns där. 
Och det gör hela grejen ännu mera jobbig och komplicerad.
Jag önskar att jag bara kunde hitta felet och sedan göra det lilla jag kan för att rätta till det.
Att det ska gå snabbt och enkelt så att det sedan kan bli glömt.
För som det är just nu så kommer det inte hålla, i alla fall inte i längden.
och det vill jag verkligen att det ska göra.
Det får bara inte rasa ihop, för då rasar jag också. big time.

Så, nu ska det jobbas på att fixa till felen och problemen.
och jag hoppas att jag inte behöver göra det ensam...
PUSS PUSS PUSS



/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

men aj mitt hjärta!

krytiskt var ordet, big time!

<3

2009-10-23 @ 23:07:09
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0