Idol 2009



Okej, det är torsdag och jag är superexalterad inför Idol imorgon. Har inte riktigt haft orken att sitta vid datorn på länge så allt som har med internet att göra, har liksom hamnat på efterkälken. Alla bloggar, hemsidor och annat kul som finns på cyberspace har jag helt missat och då också missat uppdateringarna. Men idag har jag hunnit med både det ena och det andra så nu ligger jag i fas igen. haha! och då kom ju suget igen.... suget efter att andas idol, som jag inte gjort på hela veckan (skandal)! Så nu ikväll kom en rejäl dos av förväntan och jag laddar inför fredagsfinalen så hårt. Rock är temat och det är jag så grymt glad för.
FÖR DÅ KAN MINA FAVORITER GLÄNSA! förhoppningsvis.... om det inte blir en flopp, gud förbjude.
men jag håller tummarna.
nu vet alla vad jag gör imorgon kl 20 ;) haha

laddar ytterligare lite med sömn och kort och slapp dag i skolan imorgon. Ipoden ska med och bussresorna kommer bli fyllda av bl.a Nicklas Hocker och Calle Kristiansson! värt.


/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

jag skulle bli grymt förvånad om du sa att du inte hade lust att se på idol en fredag :) <3

2009-10-23 @ 12:50:46
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0