Hos Bollen

Sitter hos bollen och väntar på att min pappa ska komma och hämta mig. Men eftersom han är segast i stan och inte har kommit än så fördriver vi tiden med att skriva en liten blogg.

Kvällen igår var riktigt mys och vi åt massa god mat och gotti. Det blev även idol och sen bara att ta det lungt och umgås :)
dock blev det sent som vanligt så nu sitter jag här och är likblek i ansiktet och gäspar varannan minut. men det var det värt. det är ju trots allt inte varje dag man har myskväll så då får man ju passa på.

Har egentligen inte så mkt mer att säga för det skulle bli ett kort inlägg. så för att inte bli långrandig så avslutar jag inlägget.......... NU.  




/ J. - panik och lycka på 10 minuter. men Nicklas, Calle och Erika är kvar i Idol så jag kan andas lungt.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

japp, vi tackar för kvällen :)

och MOAHAHAHAAAA! på bilden, så söt :)

2009-10-17 @ 12:32:18
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack bollen för den fina bilen =D den upskattas <3

2009-10-18 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0