Fribiljett mot himlen

Åh livet leker. Vi går lagom mycket och länge i skolan och vi har för en gångs skull inga läxor. inte en ända! Så vad ska man göra när man kommer hem? jag har ju inget att göra! Det känns jättekonstigt att gå från att ha noll minuters fritid till att ha hela eftermiddagarna fria. Det är inte ens fotbollsträning på kvällarna längre.
Men jag klagar inte :)  jag gillart. Det är skönt med en paus från allt då man bara kan vara och andas ut.

På torsdag blir det storstan med klassen. Vi ska gå vilse på Södermalm, leka turister och se sådär äkta bonniga ut och prata en breeeeed och ful östgötska. det blir kul och jag längtar faktiskt. 6.00 bär det av. yaaaay


"Jag hoppas det ser ut som att jag vet
fast jag har faktiskt ingen aning."



/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

din kryptiska lilla unge :) men sthlm blir kuuul! <3 puss

2009-10-07 @ 17:17:24
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Bollen

Dt var väldigt bra skrivet =D=D, <3

2009-10-07 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0