This is the end

Söndag idag, och det innebär sista dagen på höstlovet. Känns sådär lagom roligt att veta att klockan står på 05.30 imorgon igen och att den första lektionen man har är ett prov. vilken kanonstart på skolveckan!

Lovet har i alla fall i stort varit bra. Var ju lite sjukling där i början men det gick ju över relativt snabbt så jag har hunnit med lite fun stuff också :) mycket härligt!

Idag har det blivit plugg för heeeela slanten. Har ett stort Sjukvårdsarbete som ska vara inlämnat på tisdag och jag ligger lite efter. så nu måste fingrarna glöda på tangentbordet så att det blir klart nångång. Satsar på att vara halvfärdig idag och sen göra resten imorgon och på tisdag. jepp, det blir nog bra.


Men nu har jag inte tid för bloggen mer, måste fortsätta skriva arbete.




/ J. - Grattis på födelsedagen .

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

YEAH, jag älskar lov, hur många dagar är det kvar tills nästa? ;) <3

2009-11-01 @ 20:40:58
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0