Jag välkomnar träningsverken

Jag har tappat blogg-stinget! jag har aldrig lust att blogga och jag har ingenting vettigt att skriva om så därför låter jag bli. smart va?
För jag antar att det inte är så många som vill sitta och läsa ett tråkigt och uppstolpat inlägg som inte handlar om nånting, där jag bara skriver om ingenting. Typ det här inlägget är ett bra exempel på ett kasst och tråkigt inlägg. sånna orkar man inte läsa! så jag ska nog kanske lägga bloggen på is ett tag. jag skriver om jag har nått kul att skriva utan att känna pressen som jag själv ger mig, om att det måste komma upp 2-3 inlägg i veckan..
för jag håller det aldrig i alla fall.

så den sista infon jag ger innan jag stoppar bloggen för ett tag är: jAG HAR TRÄNAT IDAG OCH JAG KOMMER TROLIGTVIS HA STÖRTSTA TRÄNINGSVERKEN IMORGON! AJAJAJ! oj, caps råkade vara intryckt också. stiligt......



/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

svar: det är ingen låt, bara helt underbara greys anatomy! :)

2009-11-12 @ 08:56:47
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va trååååååååååååååååååååååååååååååkigt! jag vill ha uppdatering här, NUUUUUU!!!!!!!!

2009-11-18 @ 12:37:55
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0