nothing else matters

Ibland vet jag inte riktigt hur jag tänker. ibland låter jag (enligt mig själv) jätteklok och ibland som om en tvååring varit i mitt huvud under dagen.
idag har det varit någonstans därimellan, alltså har en 9½ åring styrt min hjärna för dagen. (haha, det var kul. skratta?)
humössväningar är ett annat ord som speglar min dag väldigt bra. vet som sagt va inte varför och det är otroligt frusterarande.

ledsen - glad
trött - pigg
lycka - olycka
som nykär - bortglömd

jaa , jag kan fortsätta men det ska jag inte för jag antar att detta inte är så roligt att läsa.
vet egentligen inte varför jag fortsätter att skriva på det här inlägget men jag antar att jag på något sätt försöker fly svenskaboken som ligger på bordet bredvid mig. så ju längre jag skriver här desto mer slipper jag en stunds plugg. dålig metod om man vill klara godkänt i kursen. men jag gört ändå . tummen upp! eller nått



/ J. - som jättejättejättejätteJÄTTEGÄRNA vill se Hassle på torsdag! måste.


Kommentarer
Postat av: hojin

va ha du hojen för :O, jag heter så eller man stavar hojen och säger Hojin haha

2009-05-07 @ 18:54:15
Postat av: hojin

va ha du hojen för :O, jag heter så eller man stavar hojen och säger Hojin haha

2009-05-07 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0