failure

Sitter på rummet vid datorn och lyssnar just nu på Lars Winnerbäck i högtalarna högt som bara den!
det är bland det bästa jag vet. man kan glömma bort det mesta och bara nynna med i texten till musiken. min hjärna behöver det. haha . den brukar ju annars gå på högvarv och jag grubblar över det mesta om och om och om igen. ibland blir det tillochmed så mycket tankar när jag ska gå och lägga mig att jag måste säga till mig själv att sluta tänka för att jag inte kan somna. haha, problem? jag? neeeeejdå. bara liite kanske (a)
iallafall.

Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägget. har inget speciellt att berätta förutom att jag just nu har praktik. men det vet ju redan alla.
det går sisådär den här veckan. idag var jag enligt mig själv en stor besvikelse. jag kanske har för höga krav på mig själv, men det finns inget som är så hemskt som att misslyckas. jag hatar det.
jag var nära att bryta ihop på jobbet när jag kom ut från patientrummet efter misslyckandet så jag var tvungen att gå till toan för att samla mig. annars skulle väl alla tro att jag är mesig och allt det där. så skärpning på mig framöver! annars kan jag ju fan byta linje eller nått.

aja . ska sova snart. om jag nu kan somna?
det lär ju märkas.
puss och godnatt <3


/ J. - misslyckad

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ne, hojjen! positiva tankar nu! det var väl inget, jag tror att det faktiskt har hänt de flesta på något sätt som jobbar inom vården.

upp med humöret o ta nya tag! jag vet att du kan, puss på dig världens bästa hojj, <3

2009-03-06 @ 21:50:30
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Miikaela

Svar: haha precis, katterna förstör kläderna med deras hår :P

Därför är klädroller så självklart ;D HAHA

2009-03-07 @ 09:35:24
URL: http://meeas.blogg.se/
Postat av: Miikaela

Vad var det som hände dig? :o

2009-03-07 @ 09:36:12
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0