done

Okej, dags för uppdatering igen.

Kan säga att jag hade sista provet i åk 2 på gymnasiet idag. det var helt galet skönt och det var även ett sånt prov som man inte måste gå och vara nervös över i flera veckor efteråt för att man kanske inte fått G. på det här provet är jag mänligen garanterad ett G då jag satt med boken hela provet :) fuskare tänker ni, men faktum är att vi fick sitta med boken! men då kan vi inte få högre betyg på provet än godkänt. men det nöjer jag mig med. hoppas på ett VG i slutbetug ändå.
Men skolan är inte helt slut bara för att proven är det. jag har fortfarande 1 redovisning kvar i Människan Socialt och Kulturellt, och en bokanalys i Engelska. men det är inget större jobb och inte helt avgörnade för betygen så det känns lugnt. men sen efter det så är jag verkligen helt klar, done, finito. ingen mer skola på 9 veckor. yaaaaaaaaaay 
sommalov och sommarjobb, here I come.

Nu är det även bestämt efter mycket om och men att vi ska göra något med klassen på avslutningen! vi var ute i god tid och det känns jättebra för då kommer inte folket att dra sig ur (förhoppningsvis)!
men självklart blev det hemma hos mig igen. Men fan, bara vi gör nått och vi slipper tjaffs så kan jag ta på mig att fixa och dona. tror och hoppas verkligen att det kommer bli fint väder och sjukt roligt :D läängtar lite smått.



/ J. - fortfarande fjärilar

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

HAHA! nu du hojjen kom jag på det där med fjärilarna, FÖRSÖK inte, dig ska jag allt fråga ut imorgon :) <3 puss påre gullet!

2009-06-02 @ 22:18:00
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

tror jag (a)

2009-06-02 @ 22:18:32
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, det kunde vi väl nästan listat ut, att det skulle bli hos dig Hojjen :D Men det kommer säkert bli skitkul, för vi är ju faktiskt ganska så bäst, vi i OP2SB.. :)

2009-06-03 @ 12:57:01
URL: http://www.nogg.se/carroz
Postat av: Linnéa

JAg lovar att hjälpa dig med klassfesten=D <3

2009-06-04 @ 12:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0