Lars Winnerbäck

Okej, lyckan är total. jag gick av en slump in på min myspacesida som jag väldigt sällan är inne på för att kolla om något hade blivit uppdaterat. och visst hade det det!
Nytt blogginlägg från lars winnerbäck stod det :D jag blev gladare än gladast och när innehållet sen visades kunde jag inte annat än bara stirra på skärmen! jag satt säkert och stirrade i 5 minuter och granskade varenda liten bokstav som stod på sidan och läste allt från pärm till pärm. När jag gjort detta färdigt kunde jag äntligen ta in all information och börja bearbeta, LARS SKA SLÄPPA NY SKIVA DEN 21 SEPTEMBER OCH HAN SKA HA VINTERTURNÉ! wohooooooooooooooooooo
Detta innebär att jag ska till cloetta center den 10 december med mina älskade vänner. vi ska höra vår kung stå och sjunga och spela, vi ska stå i publiken och skrika, och tillsammans med hela publikhavet ska vi överrösta lasse i "elden" och "solen i ögonen" och vi ska förhoppningsvis få taket att lyfta.
åh jag kan inte säga annat än jag längtar. jag längtar sönder efter lars och hans konsert!

ta mig 5 månader minus 3 dagar framåt i tiden, nu tack! :) snälla?



/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0