konditon?

ännu en träning med MAIK idag och det känns bättre och bättre för varje gång. Jag har börjat greppa de flesta namnen och jag tror även att dom börjar känna igen mig med.
MEN, jag har 2 problem:
1.)  helt seriöst, min kondition ligger på -987865478. jag måste ut och springa om jag ska orka med detta. verkligen.
2.)  jag tar inte för mig!! jag vet vilka pass jag vill slå, vilka löpningar jag vill göra. men jag gör det inte! gaaaaah. raseriutbrott på mig själv ! USCH. våga våga våga.

ikväll blir det nog en slappiskväll med mor och far :) eventuellt sätter jag på en film och somnar :) underbart. det kallas guldstund ;)

men nu blir det att duscha för jag har inte gjort det än :O hej intorkad svett. nej, FY vad äckligt.
duschen here I come.


/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

jättekul att du är med o kör med oss tkr jag :) och kul att sofia var med också :)

lite självförtroende till dig, och ingen kan stoppa dig. - det är jag helt säker på. PUSS

2009-01-25 @ 14:08:48
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0