förändringar men ändå inte

Bloggen ser inte lika dan ut som innan, och det är jag glad för. förut var det ju inte ursnyggt direkt men jag har bara inte haft orken att fixa det... tills idag då förstårs.
jag är fortfarande inte riktigt nöjd men det här får duga så länge. tills nästa gång jag orkar igen ;)



Det händer ingenting speciellt i mitt liv just nu. i skolan är det som vanligt übermycket att göra och jag glömmer och skiter i hälften av läxorna. bra? nej! men jag orkar snart inte mer. jag försöker verkligen, jag gör det. men jag vet inte om det räcker.
men snart är det ju lov och praktik, så jag ska klara det tills dess. sen ska jag bara ta det lungt och vila upp mig. så det ska bli skönt :)

trött som man är en fredag som denna ska jag snart gå upp till mamma och se på lets dance. det blir mys .
pöss



/ J. - och hennes nya nyttiga liv.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

nyfixat, SNYGGT!

2009-01-30 @ 22:12:36
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0