020209

Jag har syndat! jo det är sant. på bussen hem idag. usch usch usch på mig. jag och anna gick till pressbyrån och suktade efter godis och det blev ,efter massa om och men ,en brejk. så underbart gott men såå onyttigt. så nu blir det inge mera godis denna vecka. NEJ . inget mer.
annars så går mitt nya liv rätt så bra. jag håller mig till frukt och åter frukt när sötsuget blir för mkt ;)


Dagen i skolan har varit som vilken annan dag som helst. nationellt prov i tyska som inte gick alltför bra men what to do liksom?
hde också matte. världens tråkigaste ämne med världens drygaste lärare! seriöst jag står inte ut. han är en sån lärare som anväder alla de mest komplicerade orden han kan bara för att verka smart.  när klassen sen inte förstår vad han menar så idiotförklarar han oss. " - och ni ska gå i den bästa mattegruppen"  " -men lilla gumman, det måste du ju kunna".  
Jo tack. sånna kommentarer får vi. och när man hör det så blir man ju verkligen peppad på att räkna matte och kämpa för sitt betyg. när matteläraren nästan sagt rakt ut att vi är odugliga, värdelösa och att det är katastrof att vi kan så pass lite som vi kan blir man ju inget annat än glad. (jag hoppas ni förstår min ironi). gaaaaah
som de flesta vid det här laget har förstått så tycker jag inte att min mattelärare är speciellt bra. därför är jag så sjuuukt glad när jag säger att om 1½ vecka slipper jag det! då är jag färdig med matte B och slipper honom för gott. (med undantag för nationella provet).
Och som ett skratt fejset på honom ska jag fan ha ett G. han ska inte få nöjet att sätta ig på mig. aldrig! jag ska klara det här och plugga sönder inför hans prov. oh ja!


Idag blev det även officiellt att Johanna Maria Nyberg troligitvs ska med till Romme på sportlovet.! ja, du läste rätt.
Först var jag nästan 100% säker på att jag inte skulle följa med. det är ju liksom inte så kul att förstöra för dem andra samtidigt som jag själv kanske inte får så kul.
men efter lite övertalning ändrade jag mig och jag ska med :) det ska bli riktigt kul och jag hoppas det blir lyckat. men lite orolig är jag. tänk om jag verkligen förstör? nej, i värsta fall får jag ta med mig en bok och läsa.


Annars har dagen mest varit ganska slapp. jag hade samhällskunskapsprov som gick rätt så bra. hoppas bara att Joel är snäll när han rättar och inte har alltför höga krav, för då kanske kanske kanske jag kan få ett vg. *jag håller tummarna*.
 Dagen slutade ju kanske inte på bästa sättet men jag bryr mig faktiskt inte . jag har slutat försöka.

Det här inlägget börjar bli ganska lång nu, så jag ska inte skriva mer. för då är det ingen som orkar ta sig an den och läsa mer. och det vill vi ju inte. så nu ska jag spela lite mer Papa's Pizzeria. det är mitt nya favoritspel som är lite beroendeframkallande. haha finns på hamsterpaj.net/onlinespel för de som vill prova ;)



/ J.

Kommentarer
Postat av: clara

hörrö cykeln. Är det så att du ska åka till romme tisdag den 17 med wärnelius buss ? :D för isååfaall så åker jag också då =) ooooch, min kompis tvinga på mig att åka dit, meeen jag suuger pååå skidor ! så, jag tänkte om/när vi båda ramlar kan vi ju alltid dela på skotern ner ;D om du ska åka med Wäschan alltså, på tisdagen, 17. Just some faact ! puss på dig

2009-02-02 @ 22:14:31
URL: http://gunghasten.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

JIIIIIIHAAAAAAA!!!!!

hojjen åker till romme, LYCKORUS! =D

och matten är döstrist, !

<3 pusssss

2009-02-03 @ 21:30:22
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0