måndag

Det är bara måndag och jag är tröttare än tröttast. hur går det ihop sig?
jag är allmänt seg och huvudvärken har varit ENORM. och det är bara måndag. usch. tanken på resten av skolveckan får mig att vilja döööö. eller... kanske inte dö. men nästan ;) nått åt det hållet iaf.
jag hoppas att det kommer gå fort så att det snart är lov och sedan 5 veckors praktik. så fredag är sista dagen i skolan för mig på 6 veckor! 6 låååånga veckor utan läxor. lycka.

Men, för att jag ska kunna få lov måste denna veckan ta slut. och innan den slutar måste det här hinnas med :

måndag: sista tyskalektionen! MSKredovisning
tisdag: engelskauppsats, samhällskunskapsinlämning, matteläxa
onsdag: omvårdnadsläxa
torsdag: redovisning i psykologi, redovisning i Samhällskunskap, bio och teater med skolan.
fredag: hemtenta i matte B

Så nu OP2SB, är det bara att kämpa kämpa kämpa! sista veckan.



/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

jomenvisst,.

de orden känner jag till alltför väl.

men de passar ruggigt bra in på veckan så det är bara att KÄMPA som sagt. <3 :)

2009-02-09 @ 21:22:50
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla engelskafan, hur kunde jag missa de?

tur att det finns en hojjoj som räddar mig:D

o nu skulle inte det där äpplet sitta fel heller, har du ätit upp de?:D

2009-02-09 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0