helg, lov, APU

Det är söndag idag och det känns superbra. det är även lov och det innebär att jag slipper söndags-ångesten!
underbart. ingen skola imorgon. yaaaaay
Dagen och helgen har varit huuur lugn som helst . jag har inte gjort nånting. verkligen inget! i lördags tränade jag på fitness med laget? maik? jag vet inte vad jag ska kalla dom :P och det var ungefär den dagens aktivteter.
Idag har jag storstädat mitt rum och tagit en promenad med mamma och pappa. det var den här dagens aktiviteter.
alltså ingen helg med massa att göra. inget plugg och inga måsten. hur jälva underbart som helst :D

på tisdag bär det av till romme med Rocken, Bollen och Päänii :D det ska bli kul kul kul. och jag hoppas att det blir sol, massa snö, skratt och rolig skidåkning från min sida. jag hoppas verkligen till 1000 att jag ska tycka det är roligt. annars förstör jag både för tjejerna och mig. och det vill jag verkligen inte. menmen.. det lär ju märkas på tisdag .

annars har jag inget planerat på lovet.
hoppas på att träffa lisa? verkligen jättelänge sen nu! vi har ju setts lite på bussen och så men jag menar SES på riktigt. i mer än 20 minuter :P

efter lovet blir det APU i 5 veckor också :) jag ska vara på sjukhuset. så grymt kul hoppas jag. jag är dock lite orolig för att jag ska svimma eller något liknande. men det kommer nog lösa sig.



/ J.

Kommentarer
Postat av: camilla

fem veckor utan klassen .. känns lite konstigt faktiskt.

2009-02-15 @ 18:56:45
URL: http://camies.blogg.se/
Postat av: Cornelia.

vi kommer ha så KUL! <3 och, som camilla säger, det kommer kännas lite konstigt, <3

2009-02-15 @ 19:10:52
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Miikaela

Vilken avdelning kom du på nu igen? :)

2009-02-16 @ 15:11:26
URL: http://meeas.blogg.se/
Postat av: Miikaela

Åh najs, jag bara måste köpa mig ett par när jag får pengar alltså.

Så jäkla bra ärom, ser ut som jeans, men dom är SKÖÖÖÖNA! :D



Oh okej ;D



Jag kom på ett servicehus i lambohov :(

Ville komma till sjukhuset som fan.. men men, man får väll försöka se ngt bra i detta med ;) <3

2009-02-16 @ 18:39:07
URL: http://meeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0