Nämen

Är jag taggad på att blogga igen? jag vet inte. Men jag har känt något sorts abstinens konstigt nog.


Är inne på sista skolveckan nu, vilket är heeelt sjukt om ni frågar mig. Det var ju igår som vi började 3an och hade ett helt år kvar tillsammans som OP3SB. Nu har det helt plötsligt halverats och det är bara en termin kvar, varav 5 utav dessa veckor innebär praktik och 2 vekor lov. var tog tiden vägen? hur kunde den bara försvinna?
Sista terminen ska bli grym och jag kan knappt bärga mig inför studenten och allt som kommer med den.

Nu väntar i alla fall jullov och nyår och det ska bli riktigt skönt. Blir att ta tag i körkortsteorin på riktigt och läsa bok och bara ha det allmänt mys! det ser jag fram emot :)



/ J.  


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

totalt skräckslagen, du skulle ju förvarna mig hallå?! :O

men tack kära vän att du bloggar igen, har kännt mig helt utfryst utan den ;)

och vårterminen ska bara bli så bra, för sen är det slut på allt vad OP3SB heter. Oh my! :) <3

2009-12-15 @ 08:33:44
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: emelie

Kul att du bloggar igen! de gillar vi :) de vi gillar mindre är att vi snart tar studenten visst de är ju lockande o så slippa skolan och allt men KLASSEN 3sb!!! ja kommer så sakna :O men vi får se tilöl att ha en bra vår termin <3

2009-12-15 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0