Lars winnerbäck torsdag 10.12.09

I torsdags upplevde jag en utav de bättre kvällarna i mitt liv... någonsin! Jag stod i Cloetta Center med Cornelia, Julia, Emelie, Anna och David och såg Lars Winnerbäck stå på scenen och göra sin grej. Hans underbart gudomliga grej! Vi var lite halv bresvikna i början av konserten men när vi sen hörde introt till söndag 13.3.99 blev vi galna. SÅ GRYMT var det! halsen fick ta rejält med stryk och fötterna bultatde av smärta efter allt stående och hoppande men det var sååå V Ä R T.  

"Det är som att sitta i en cockpit i ett flygplan och mitt uppe i luften komma på att man flygrädd."

 




/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

jag är CHOCKSKADAD!!!!! kan du inte förvarna mig nästa gång?! Uppdatering av Hojjen på bloggen är i dessa tider ett stort kors i taket för mig! xD hahaaa, japp torsdagen var hel enkelt GRYM!!!!! :) lars winnerbäck i våra hjärtan! :) <3

2009-12-13 @ 15:12:53
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0