2009

Mitt 2009 i bilder


4 januari
R&B&H´s myskväll som slutade..... bra! för vissa ;) papapapppaaaapa








9 januari
resultatet av en lyckad klassfest med dåvarande OP2SB :)






Nångång i januari
Hittade på nått kosntigt sätt Isak Strand på myspace
och blev helt totalt hooked.

"when I'm down down down down down
can you pick me up?"




17 februari
Romme med 3 bästiga brudar :)
mys
Cornelia, Linnéa, Anna


23 februari - 25 mars
Praktik på US och KAVA
det var 5 riktigt grymma veckor
och jag lärde mig masssssor =)






1 mars
då spelade jag min första träningsmatch i MAIK :)








19 april
var det EXAKTA datumet då jag blev totalt fast av
Erik Hassle och hans musik. brabättrebäst!




7 maj
och bara 3 veckor senare får jag se honom live!
tog mig in på krogen trots att jag bara var 17 år och
sen skrek jag sönder... totalt. åh bäst bäst bäst!

Anna, Tiba, Fredrik, Martin




21 maj
Liseberg med bl.a. dessa tjejer.
MASSA kul och en utav våra OPSB-traditioner <3





13 juni
Skolavslutning med 2SB hemma hos mig.
grym kväll med klassen som verkligen är den bästa.
PUSS










20 juni
Midsommar spenderas som alltid i Loftahammar.
underbart x97634568765 <3







22 juni - 17 juli
sommarjobb på Skräddargården i 4 veckor.
var riktigt kul och jag träffade massa trevliga människor.







19 juli - 26 juli
åkte till Kreta med familjen vilket var hur mys som helst.
vi bara latade oss i solen och åt tsatsiki och feta ost :)

bror och havet.





















31 juli
Christoffer Hiding var i Skänninge och det var jag och Päänii med! :)
det var galet kallt och galet lång att åka. men så V Ä R T





14 augusti
Jag skrev in mig på körskolan och jakten på körkortet började.
kämpar fortfarande!





18 augusti
Skolan började igen och Anna Hojj skapades
för att lura brallorna av våra nollor. vi lyckades!
kul kul kul :)

ett sammanfattande ord: ROSA




8 oktober
3SAB åkte till Stockholm och gjorde diverse studiebesök.
och vissa fick även se lite kändisar (jag är inte bitter).
Anna gick in i vagnar och jag åkte tunnelbana för första gången.




20 november
Det firades att jag fyllde 18 år och det med middag och utgång.
enormt kul och det tackar jag tjejorna för <3

Anna, Linnéa, Cornelia, Emelie, Matilda, Maria, Louise



21 november
ARTOOOOOOOOOOOOON ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR :)
kusinerna var på besök och det blev en lugn och skön
födelsedag. resterande släkt kom den 22a.






10 december
Lars Winnerbäck i Cloetta Center.
helt magiskt! bäst! underbart! himelsk! vackert!
en riktigt jävla grym kväll :)

Julia, Cornelia, Emelie, Anna, David





24 december
Julafton hemma hos oss som vanligt och släkten kom
på besök. Mängder med mat och sedan lite paketlek på det.
en myspys julafton :)







31 december
Nyårsafton spenderas med middag hos Anna
och sedan vidare hem till Pao där annat trevligt
folk ska finnas. 



/ J.


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

yey!!!! 2009 har varit bra! :) <3

2010-01-04 @ 23:18:33
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0