2009 goes 2010

Här kommer en sån där jobbig lista som man ska göra varje år, Det kallas tidsfördriv...


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, vore ju konstigt annars?
Höll du några av dina nyårslöften? hade inga löften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja, elli :)
Dog någon som stod dig nära?  nej, och det är jag glad för!
Vilka länder besökte du? Grekland
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hmm, minns nog mer året som en helhet. men 7/5 och 10/12 lär bli svårta datum att glömma bort :)
Vad var din största framgång 2009? jag vet faktiskt inte.
Största misstaget? att jag inte tagit tillvara på tiden och chanserna jag fått.
Har du varit sjuk eller skadat dig? endast förkylningar.
Vad spenderade du mest pengar på? antagligen kläder. 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Oh ja :)
Vad önskar du att du gjort mer? Trott mer på mig själv, tränat mer och presterat bättre i skolan.
Vad önskar du att du gjort mindre? latat mig.
Hur tillbringade du julen? Hemma med släkten och tonvis med mat och paketleken. och självklart lite kalle! myyys 
Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy, utan tvekan!
Bästa boken du läste i år? När livet stannar av Malin Sävtam, en oerhört bra och sorlig bok om tsunamin 2004. varning för tårar!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? första timmarna av födelsedagen spenderades med favorittjejorna på krogen :) resterande timmar bestod av paket, släkt och mat.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kanske det kanske.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Johannaig?
Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, ni vet det vanliga :)
Vilken kändis var du mest sugen på? haha, får väl säga Zac på den här.. han är ju faktiskt grotekst snygg!
Vem utser du till årets skönaste? Helt klart bollen. Hon och hennes val av ord... haha :)
Har du något att se fram emot under 2010? Studenten!




/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

HAHAHAAAAAA!!!! =D kul Hojjen, jag gillar valet av "årets skönaste", Linnéa protesterar däremot högljutt här i stugan ;) puss på dig och gott nytt år! <3

2009-12-31 @ 17:37:36
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: elli

Va!? Är inte jag din vän? sur ;)(med anledning av fråga tre).

2010-01-01 @ 01:23:16
Postat av: Hojjen

haha, en ändring är väl på sin plats. såklart du är min vän elli! :)

2010-01-01 @ 03:17:40
URL: http://aannahooj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0