090803

Måndag idag och det innnebär en ny vecka. det innebär också en vecka mindre kvar av sommarlovet och en vecka närmre skolan.
men för att inte bara fokuser på det dåliga kan jag ju spegla det åt andra hållet också: det är hela 2 veckor kvar av sommalovet, hela 14 dagar, och på den tiden ska jag bara ta det helt lungt och göra det jag känner för!

Igår blev mat och mys med Cornelia och Linnéa hemma hos cornelia.
tacos stod på schemat och efter det blev det några timmar i soffan med godis och en massa prat.
det var det ända vi gjorde under hela kvällen och det är just "att göra ingenting" som är så himla härligt och så värdefullt med bra vänner.  enligt mig var det en helt klart lyckad kväll :)

"asså, vi hade så himla god mat  hemma så det var helt sjukt! vi hade fiskpinnar....."


/ J.

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

bra kväll, med en galet bra present, =D PÖSS

2009-08-03 @ 16:21:49
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0