090816

Jag har kommit på att det här med att skriva blogg faktiskt kan vara och är ganska roligt. om har nått spännande att skriva om vill säga... och det har jag nu! :)

Lördag igår, och det innebar ytterligare en dag närmre skolstarten och jag börjar bli riktigt jävla nervös nu. Varje gång jag ens tänker ordet skolan så får jag ett obehagligt pirr i magen som inte släpper förrens jag slutat tänka på det. Usch fy och blä! men jag tror samtidigt att det kommer bli riktigt roligt och att nervositeten släpper så det är väl värt det. 

Lördag innebar också 18-årsfest hos Irann. Vi var 13 pers och det var både nytt och lite nygammalt folk. 
Vädret ville inte rikitigt vara på våran sida men vi trotsade det, och satt ute ändå på Iranns altan och hade regnet några meter bort! är det sommar så är det och då ska man inte sitta inomhus!
Vi blev bjudna på mat (mycket gott) och sedan när tyvärr regnet och kylan tog över, fick vi förflytta oss inåt och det blev då "häng" i vardagsrummet med presentöppning, musik, vindrunvor och chips. Mycket trevlig kväll måste jag säga :)


Idag blir det bokanalys, övningskörning och nervositet för hela slanten.



/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0