090812

Jag börjar få lite panik. det är bara 5 dagar kvar av sommarlovet och vad gör jag? INGENTING!
ute öser regnet ner och jag är inne och har ont i magen. ja, så har min dag i stort sett sätt ut med några få små undantag. Det är faktiskt inte allt för roligt att de sista sommarlovsdagarna kanske ska spenderas inomhus, hemma, med spöregn ute, med ont i magen och helt själv! det låter ju faktiskt helt depimerande när man tänker lite nämre på saken.
nej usch, såhär får det inte gå till.
har ni tråkigt nån dag vet ni vad ni ska göra. HÖR AV ER TILL MIG.  det är en order!

Har även idag böjt mig för grupptrycket och börjat spela "FarmVille" på facebook. Jag har inte riktigt fått kläm på allt men jag fattar typ vad det går ut på. gör en farm - odla grejer och få mynt för det - hjälp andra och få mynt för det - och självklart ska man va inne och kolla där 24/7 så att ens plantor inte dör. för det pausar ju inte när man loggar ut, neeejdå. då ska man logga in var fjärde timme och ta hand om all skörd. Fan, det är ett helttidsjobb som kräver uppmärksamhet 24 timmar om dagen ju! och sååå kul är det inte ens. jag vet inte varför jag ens håller på med skiten. det tar bara tid och plantorna tar minst 4 timmart att odla. orka jag vänta? NEJ. det ska gå snabbt och vara roligare för att jag ska fastna. 
men(!) jag var ju som sagt uttråkad och kommer nog därför spela lite till. bara lite. liiiiiiiiite. 
shit vad jag är korkad. men heey vad ska man göra åt saken? nej just det, jag är ett hopplöst fall. 



 



/ J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Muuuu! Tack för att du varnade mig för den. :)

2009-08-12 @ 20:51:03
Postat av: Cornelia.

men hörredu, nån dag nu framöver är det du och jag som tar tag i våra liv o hittar på nått kuligt tkr jag, innan sommarlovet tar slut.

puss påre, <3

2009-08-12 @ 21:55:38
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Julia

farmville är faktiskt kul ! :D

2009-08-21 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0