Snillet spekulerar

Okej, jag ska prova en ny grej här på bloggen enbart till det här inlägget.
jag har nämligen kommit på att jag inte har nått vettigt i mitt huvud just nu så att skriva nått bra i inlägget kommer bli en omöjlighet. Och genom att jag inte har nått vettigt att säga kommer jag inte ju fylla ut sidan med något.
Därför kom jag på den briljanta ideén *trrrrrrumvirvel* att jag ska skriva en lång punktlista med vad som hänt idag. det tar ju upp flera rader och blogginlägget blir STORTtadaaaaaa. från inget på sidan till massa på sidan.  
ja, ni får kalla smart. jag tar på mig den ;) haha
ja, så här kommer den:

- upp "tidigt"
- göra mig klar för stan
- klippa mig
- inhandla lite annat roligt
- hem
- lunch
- dator
- malmslätt och löpning i spåret
- tannefors och div 1 match. vinst :)
- hem
- kvällsmat
- dusch
- dator
- sängen 



/ J. - smartast i stan!...... typ

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

jomen hojjen det kan absolut hålla, om man vill ha ett långt inlägg förståss, SMART! :):):)

2009-08-11 @ 21:50:11
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: Ailien Rockar (mohahahhaaa) ;)

svar: hahaha,

somna på jobbet = klirr i kassan! ;)

2009-08-12 @ 19:07:55
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0