Anna Hojj

Ääääntligen är jag mig själv igen! Jag har nu i 1½ dag lekt nolla i lilla 0SB och varit allmänt konstig, korkad och rosa. Det tär på krafterna att sitta och le och vara töntig och tugga tuggummi hela dagen lång ska ni veta. Jag har allvarligt talat träningsvärk i käken. trodde inte att det var möjligt men nu vet jag att det är det.!
Men vi avslöjade ju oss idag som tur va så nu slipper jag fler rosa saker på lääänge. Men OJ vad dom blev lurade. så kul att se deras ansiktsuttryck när de förstod att dom blivit lurade. HA! obeskrivligt.

Hela dagen idag har bestått av nollning och likaså blir morgondagen och fredagkvällen. Blir nog toppen. bara våra små nollor tuffar till sig lite och blir mer glada och peppade! för just ju när dom bara helt okej, och när man går OPSB är inte "okej" ett alternativ. vi ska vara bäääst! som alltid.

förövrigt kom Hassles skiva hem i brevlådan idag. LYCKA KÄRLEK WIHO



/ J. - "do you know just how bad my toes curl when the end of our fingers connect"


Kommentarer
Postat av: Emelie

taha, pink lady ;)

men eller hur okej OPSB är liksom BÄST! <3

Hade önskat att fredakvällen inte vart så regnig (stava ja rätt nu?) aja, lite kul va de iaf men sjjuuukt kallt så här efter.. tror ja börjar bli sjuk näsan snorar iaf.. skitskit!

btw detta vart en vääääldigt lång kemmentar, men hoppas de är okeej ;)

btw nummer två: detta var min första kommentar i din blogg! WIHHUU. grattis till mig XD haha :P<3

2009-08-21 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0